It happend so fast.

Oj jisses! Tiden går fortare en min växt. Det har värkligen hänt mycket på sistonde. Förlorat alla mina sinnen sen fredags då vi alla elever fick se lärarna i kort kort. (Jag kan säga att det var en sån hiiimla underbar syn). Mina underbara kompisar hade smygfotat våran matte/NO lärare i kort kort och satte den som bakgrundsbild på mobilen. Stackars mobil, inte konstigt att den dampa i 3 dagar efter fredagen.

Sitter och stressar halft ihjäl mig på massa julklappars som ska ges hit och dit. Glöm int att julrimma på era paket ; )

Har vart med Alma idag, självklart tog jag med mig kameran. Vi fotade några flumbilder och drack julmust med vaniljglass och snodde godis från hennes lillasyster. Det var riktigt trevlans.

Ni får även ursäkta min ultimata lathet och oaktivitet, ska bli bättre!

(C) Mika
(C)Mika
(C) Mika(C) Mika(C) Mika
(C) Mika
(C) Mika
(C) Mika

Hahhaah, är vi inte fina? ; D


Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha, jätteroliga bilder på er :D

2009-12-20 @ 22:10:38
URL: http://liteond.blogg.se/
Postat av: ebba

roligt att du äntligen uppdaterar fooortsätt så nu mika!<3

2009-12-21 @ 17:07:28
URL: http://rostich.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAH XDXDXD

2009-12-26 @ 21:08:35

Kommentera<3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback