Underbara ord kom till mig, ja kom.

Oj oj det var riktigt länge sen bloggen fick sin uppdatering. Men ska appsolut förbättra mig! Ny header ska fixas så småning om sen (Om jag har ork tid ev.) Men nu får ni njuta av ett långt inlägg.

Gud det var värkligen länge sen jag lyssnade på Beatles. Men jag fick en liten längtan till alla fina minnes låtar man hörde sina föräldrar spela när man var liten. Fick dessa flashbacks när vi hade musik-tävling idag då en kille började sjunga på "I want to know what love is" - Foreigner, otroligt fin låt! Ska lära mig den på Gitarr när den kommit hahah!

Snart är det jul och det märks ganska tydligt på folk. Har suttit uppe hela helgen och gjort massa julklappar till nära och kära samt vänner, så mina fingrar är ganska av kan man säga hahaha.

Lucia på fredag också! Måste ju lära sig texterna och läxa om religion imorgon också ev öva till prov antagligen. Mycket att hålla koll på.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att du uppdaterar ;D Gjor det oftare ^^'

2009-12-08 @ 21:58:45
URL: http://coqoz.blogg.se/
Postat av: Jennifer

oh, jag ska nog väl kanske skicka julkort eller nåt... haha :(

2009-12-10 @ 20:22:12
URL: http://liteond.blogg.se/

Kommentera<3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback