"On the radio we heard november rain"

Flyg fula huvudvärk och dö. Och den fula huvudvärken stanna kvar.... Så mycket saker som ska göras men görs inte. Så frustrerande! Jag får trösta mig med bra musik ~ (Anna Ternheim, No Subtel Man, Regina Spektor, Man of a Thousand Faces.) Gud nu fick jag den där lusten att ställa fram stativet och börja måla oljetavlor men det är så mörkt och det blir så svårt när det kmr in fel ljus.

Hur mår ni då? (Hoppas ni inte har den fruktansvärda huvudvärken som stör allt i min hjärna just nu..)



Regina Spektor - Man Of A Thousand Faces , värd att lyssna på <3

Kommentarer
Postat av: emmiss

hey! mika snygg blogg ser verkligen proffsig ut!

2009-11-11 @ 21:00:26
URL: http://misssemily.blogg.se/

Kommentera<3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback