We will husle husle husle

Jag har inte bloggat. Jag vet det. Jag har ett dussintal FOTO tidningar som jag köpte på bibloteket för 25 :-, inte styck. Bunten med minst 20 tdiningar kostade 25:- vilket fynd! Dom är från 2005 och ja dom är gamla. Men FOTO tidningarna blir inte gamla. Jo bara kameror reklamerna. Sitter och väntar på att håret ska torka och att min ena hand ska vakna till liv innan den dör helt. Dessutom ska jag snart möta Mika. Vi hade tänkt dränka oss själva utanför Ica kvantum, dom har en jätte pöl där (Om den inte har försvunnit elr blivit till is dvs). Kameran är såklart med. När vi tröttnat på centrum ska vi e.v dra till Angarn. Tummen upp om det går en buss och vi slipper gå. Det är några småfel på bloggen. Ni kan leka finn-fem-fel om ni vill. Ska fixa felen snart.



 

Kommentarer
Postat av: EEmmis

Diggar din header<3

2010-03-03 @ 19:05:07
URL: http://misssemily.blogg.se/
Postat av: ALMA - Foto och kreativitet

sv; ahah, hon är väl en liten fjortis som inte har bättre för sig D8 försökte kolla upp det, men hitade inget.. :S

2010-03-14 @ 13:42:05
URL: http://almasfoto.blogg.se/

Kommentera<3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback